هزينه شيشه عينك هزينه شيشه عينك .

هزينه شيشه عينك

خريد عدسي طبي

هزينه شيشه عينك

 

تقريباً در سال 1290 اولين لنز طبي در ايتاليا توليد شد. ايتاليا تا 10 سال بعد با كريستال و بريل به توليد اين عدسي فقط به صورت عدسي محدب ادامه داد. در سال 1400 جرقه اي در ذهن وينكولودي لوزا شعله ور شد و او موفق به ايجاد عدسي مقعر شد. مي توان گفت پس از اين اختراع به مرور زمان لنزهاي طبي مختلفي براي چشم دوربين، نزديك بيني، آستيگمات و ... توليد شده است. در اين مقاله به معرفي انواع لنز طبي مي پردازيم.

 

آشنايي با انواع لنز طبي

ممكن است به نظر برسد كه استفاده از لنز فقط براي افراد مبتلا به بيماري هاي چشمي مانند پيرچشمي، آستيگماتيسم، دوربيني، نزديك بيني و ... است. اما اينطور نيست، گاهي اوقات بهتر است از لنزهاي طبي براي محافظت از چشمان خود استفاده كنيد و ديد روشني از آينده داشته باشيد. به لطف تنوع زياد لنزها از نظر جنس و كاربرد، مي توانيد عينك طبي را با توجه به نياز خود خريداري كنيد. در ادامه اين مقاله با انواع لنز طبي آشنا مي شويد.

 

لنز تك بينايي

بهتر است لنزهاي طبي تك بينايي را به گونه اي به شما معرفي كنيد كه چشم شما براي ديد بهتر به يك نوع لنز نياز داشته باشد. اگر هزينه شيشه عينك چشمان شما دوربين است، عينك طبي براي شما مناسب است و اگر چشمان آستيگماتيسمي داريد، لنزهاي طبي آستيگمات براي شما مناسب است.لنز دو كانوني

برخي از افراد نياز به استفاده از دو مدل عينك طبي با لنزهاي متفاوت دارند. براي ديدن بهتر فاصله از عينك دوربين و براي خوب ديدن اجسام نزديك از عينك طبي استفاده مي كنند. طبيعتاً بايد هزينه بيشتري بپردازند و در كنار آن تعويض عينك نيز در راه است. پيشنهاد ما كشتن دو پرنده با يك سنگ است. عينك دوبين طبي براي افراد نزديك بين و دوربين مناسب است. حاشيه اين دو لنز طبي با يك خط از هم جدا شده و هر دو لنز روي يك عينك نصب مي شوند.

. هزينه شيشه عينك


برچسب: خريد عدسي طبي، خريد عدسي عينك طبي، انواع عدسي فتوكروميك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۲:۴۶ توسط:babak موضوع: نظرات (0)